środa, 26 listopada 2014

Aniołki z czesanki - Fiolety

jeszcze ciepłe zdjęcia



7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję Betsy :)
      ... i tak z innej beczki. ja kurcze nie mam kiedy, a tak bardzo chciałam zrobić taki ekstra feedback (czyli infąrmacjęę zwrotnął) i zamieścić na blogu za tę muszkę od ciebie!!! ona jest przewspaniała i już niedługo podeślę i fotkę i resztę :)) buziaczki!!!

      Usuń
  2. One są jak motyle, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróżko-aniołko-motylo-elfy :) może być :)
      dziękuję za komentarz :) buziaki

      Usuń
  3. Mamalinko pisze skompresowany komentarz, bo ostatnio mi zjadło i sie nie umieściło. Po pierwsze pięknie śpiewasz, piosenką ze studni jestem zachwycona. Po drugie mam nadzieję, że ukochany ja usłyszał. Po trzecie podoba mi się Twe poczucie humoru. Po drugie podzielam opinię, aby na mapie marzeń umieścić jak najwięcej kasy i zdrowia. A Aniołki są pzrecudne, niech wszystkie nad wami czuwają i fruwają do wszystkich odważnych poszukujących nowego sensu.
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Haniu :) za cały skompresowany komentarz
      pozdrówka!

      Usuń
  4. Rewelacja kochana! A jeśli mogę się dowiedzieć to skąd bierzesz tak ładne kolory czesanki? Pozdrawiam:* Daga

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za komentarze! :)