sobota, 13 grudnia 2014

Mucha od BetsyPetsy

rozkładając na łopatki wszelką konkurencję, pokonując zawzięte konkurentki,  w drodze surowych eliminacji, WYGRAŁAM prestiżowy konkurs u Betsy :) (klik)
i tak stałam się niezaprzeczalną właścicielką szykownej MUCHY! :) którą mam zaszczyt zaprezentować poniżej:
Betsy kochana, dziekuję raz jeszcze :) przepraszając jednocześnie, że tak długo zajęło mi opublikowanie tej informacji :)

nie mogę się napatrzeć jaka francja-elegancja z niepozornej wiejskiej dzieuchy się zrobiła ;)
...
a u mnie na warsztacie wciąż aniołki i..

a to co?
:)
...
i jeszcze refleksyjna końcówka.
różnie u mnie bywa ostatnimi czasy.
ale mam tak wspaniałe Kobiety wokół siebie! jestem wdzięczna za każdą z Was.
nie będę wymieniać z imienia :) bo wiecie, ochrona danych itepe.
ale Wy doskonale wiecie, o kogo chodzi.
Ty wiesz, że chodzi o Ciebie!
DZIĘKUJĘ!
:*

2 komentarze:

  1. Piękna mucha cha cha cha. Podkreśla kolor Twoich oczu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz jak na rozdaniu Oskarów :)
    Cieszę się, że mogłam Ci sprawić prezent, cąła przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za komentarze! :)